Oldalak

2013. július 16., kedd

Sajtos quesadilla

"Ez életem legfinomabb melegszendvicse!" - ezt mondta Lujzi, miután megkóstolta a tegnap sütött sajtos quesadillát. Az elkészítés módját Stahl Judittól lestem, és bár én füstölt pulyacomb helyett bacont használtam, és az őrölt római köményt elhagytam, így is nagy sikere volt. Legközelebb szerintem csak sajt, esetleg egy kis petrezselyem kerül bele. Igazi egyszerű és nagyszerű étel. Ahogy Judit is mondta, számtalan variációja készíthető, és szerintem arra is kitűnő, hogy az esetleges maradék húsokat, zöldségeket felhasználjuk.

Hozzávalók:

készre sütött tortilla lapok
bacon
sajt (többféle vegyesen)
olaj

Elkészítése:

A bacont felkockázom és kevés olajon egy serpenyőben megpirítom. Közben a sajtokat lereszelem (mozzarella esetén érdemes kb. fél órára a fagyasztóba tenni a sajtot, így könnyebb reszelni). Ha a bacon kész, kiszedem a serpenyőből, amibe beleteszek 1 tortilla lapot. A közepére rakok egy adag sajtot, majd bacont, ezután félbehajtom a tortilla lapot, és pár másodpercig sütöm mindkét oldalát.

Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések: