Oldalak

2013. május 8., szerda

Spárgakrémleves

www.freedigitalphotos.net
Szégyen ide, szégyen oda, de én még soha nem készítettem, és nem is ettem spárgát... Most éreztem úgy, hogy ezen változtatni kell. Elolvastam néhány spárgával készült receptet, aztán elkészítettem ezt a levest. Nekem nagyon ízlett.






Hozzávalók:

1/2 kg fehér spárga
1/2 fej hagyma
2 kisebb krumpli
vaj
tej
fekete bors
fehér bors
petrezselyem
sajt

Elkészítés:

A spárgát és a krumplit megtisztítom és feldarabolom. A hagymát apróra vágom. Pici vajat megolvasztok, erre teszem a hagymát. Ha már "üveges", hozzáadom a spárgát és a burgonyát. Felöntöm vízzel, sóval és a borsokkal fűszerezem és puhára párolom. Ha már jó puha, akkor botmixerrel pürésítem. Ezután adok hozzá kicsi tejet, és apróra vágott petrezselymet. Kicsit összemelegítem, majd reszelt sajttal tálalom.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: