Oldalak

2013. április 14., vasárnap

Napszemüveg

Most, hogy végre itt a napsütés, el kell kezdeni a káros hatásainak a kivédését is, ezért tegnap vettünk Olginak egy napszemüveget. Lujzinak még jó a tavalyi, az általa kinőtt viszont nem jó Olginak. Lujzi legelső szemüvege pántos volt, Baby Banz márkájú. Nagyon nehezen tudtuk hozzászoktatni, valahogy nem szerette rajta a pántot, de aztán tűrte magán, mert a gyönyörű kék szemét nagyon tudja zavarni a nap. Tavaly már hagyományos szárú napszemüveget kapott, amit a DM-ben vettünk. Sundance. Most Olgi is ilyet hord. Sokat vaciláltam mindegyik vásárlásnál, mert olyan nehéz eldöntenem melyik a valóban jó minőségű napszemüveg, melyik tudja valóban azt, ami rá van írva, melyik márkában lehet bízni. A Baby Banz-re azért esett a választásom annak idején, mert számomra a gyógyszertárban kapható termékek megbízhatóak. A Sundance mellett is azért tettem le a voksom, mert a DM-ben szintén megbízom. Többek - köztük védőnő - véleményét kikérve arra a megállapításra jutottam, hogy a (gyerek) napszemüvegek árából nem lehet következtetni a minőségre. Ezt támasztja alá a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség korábbi tesztje is. Tehát az ár nem iránymutató.
Sajnos eddig nem hallottam róla, de az elmúlt években a Magyar Látszerész Szövetség rendezésében volt ingyenes UV-szűrés 1 hónapon keresztül. Hát ezekről lemaradtam. Idén még nem volt, de megpróbálom kideríteni, lesz-e. És akkor bevizsgáltatom mindannyiunk napszemüvegét.


A kép este 7-kor készült. A lenyugvó napnak is van ereje... :)

Ti használtok napszemüveget? Milyet?

Nincsenek megjegyzések: