Oldalak

2013. április 28., vasárnap

Bőrradír házilag

A múltkori 5+1 saját készítésű anyák napi ajándék bejegyzésemben az egyik ajánlatom a Via oldalán található testradír volt, amit ma ki is próbáltam. A reggeli zuhanyzás előtt készítettem el, kb. 2 perc alatt. (Amiből 1 perc volt a sokat megélt, kis sárga tégelyem elmosása és eltörlése, amiben az utóbbi időben hajgumikat és csatokat tartottam:)) Az eredmény pedig majdnem olyan bársonyos, puha bőr, mint a lányaimnak. :) 
Korábban mindig "bolti" bőrradírokat használtam, de ez a házi készítésű is ugyanolyan jó, egyedül a finom illat hiányzott. Egy alaposan (meleg vízzel és kefével) megtisztított negyed citrom héját belereszeltem, de nem volt tartós az illata a bőrömön. Lehet, hogy legközelebb illatosított olajat fogok venni.


Emlékeztetőül a recept:

Hozzávalók:
1 csésze testolaj (pl. babaolaj)
2 csésze kristálycukor
frissen reszelt citromhéj (opcionális)

Elkészítés:
A hozzávalókat összekeverem és üvegbe vagy tégelybe teszem.

Használati utasítás:
Zuhanyzáskor 1-1 diónyival dörzsöld be a száraz területeket.

Kellemes felfrissülést!

Nincsenek megjegyzések: