Oldalak

2013. január 30., szerda

Farsang



Közeledik a farsang. Az első. Nagyon izgulunk már, én lehet, hogy jobban, mint a Lujzi. Nagyon örültem, hogy amikor megkérdeztem, mi akar lenni, katicát választott. (Egyébként a jele is ez az oviban.)
Mindenképp saját készítésű jelmezt szerettem volna, olyat, aminek készítésébe Őt is be tudom vonni. A szárnyakhoz több megoldást is találtam, a ruhát pedig fekete nadrág, piros póló variációban kívántam megoldani (ezek vannak itthon). Mindehhez fekete hajráfos csáp és a fekete „kopogós” cipő. Aztán néhány nap múlva a kisasszony közölte, hogy Ő Babóca szeretne lenni, már az Óvó néninek is elmondta. Na, ez így már nehezebb, mert Babócának lila ruhája, fehér minta nélküli harisnyája és piros cipője van. Ezek közül egyikkel sem rendelkezünk.
Így most épp lila ruhát hajkurászok, mert akkor már olyat szeretnék, amit tavasszal, nyáron ki is tudunk használni. A fehér harisnya beszerzése egyszerűbb lesz, egyébként is jó célt szolgál egy ovis nagylány ruhatárában. A szárnyakhoz végül az ötletet innen vettem, azzal a különbséggel, hogy a pöttyöket textilfilccel fogjuk Lujzival együtt rárajzolni. Azt hozzáteszem, hogy ennek a kis hátizsáknak a megvarrása életem első ilyen jellegű munkája. Soha nem tudtam varrni, eddig leginkább leszakadt gombokkal küzdöttem, de csak ha muszáj volt. Mindenesetre én nagyon büszke vagyok erre a kis valamire… :) Azt azért még egyelőre nem várom, hogy Makány Márta felkér a csapatába az idei kollekciója elkészítésében, de kezdetnek jó lesz, hogy rá merem adni a gyerekre… :) Azt gondoltam, már csak a cipő és a csáp kérdése vár megoldásra. Mivel piros cipőre nem szeretnék beruházni és fekete csápot sem kaptam, így azt az egyezséget kötöttük, hogy Lujzi olyan Babóca lesz, akinek piros csápja és fekete cipője van. :) Aztán, amikor hétvégén éppen lila ruhát kerestünk egy üzletben ezt a kérdést szegezte nekem Lujzi: „És a pöttyös kendő a fejemre? Hm?” Még szerencse, hogy sok piros anyagot vettem, így majd valami kendőfélét is varázsolok. :)
És ha már lúd, legyen kövér; a farsang délutánjára Olgi is jelmezbe bújik, és hát stílusosan Ő Bogyó, a csigafiú lesz… :) Még jó, hogy Ő egyelőre nem tud beleszólni, mit adok rá…
Az elkészült jelmezekről majd töltök fel képet, addig néhány kedvcsináló Anne Gaddes fotóiból.



Ti hogyan készültök a farsangra?

Nincsenek megjegyzések: